Nekad Abbehil | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbehil

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? Abbe#3491

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2008

Berätta om din karaktär. Alexi är en 20-årig kille från Finland som flyttade till Sverige 2008. Han älskar bilar och har en stor kunskap om dem. Han studerar fordonsingenjörskap och drömmer om att bli en framstående ingenjör inom fordonsindustrin. Utöver bilar älskar han att vara utomhus, vandra och åka skidor. Alexi är vänlig, öppen och pålitlig, och har lätt att knyta kontakter med människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med god stämning bra RP och roliga och intressanta scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man agerar för att gynna den andra sidan i en situation. Det kan användas som en taktik för att bygga förtroende och nå en lösning som är fördelaktig för alla parter. Det handlar om att vara medveten om motpartens intressen och arbeta mot ömsesidig nytta. Det främjar samarbete och kan leda till framgångsrika resultat.

Hur hittade du Unive? jag har spelat på unive för länge sen typ för ett år sen men jag tog en paus men nu är jag redo att böjar rp igen

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning.
Ansök igen om 12 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka