Nekad Abbeezz | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Abbeezz

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/abbeezz/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Abbe#4957

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Albin är en kille som är 21 år. Albins uppväxt var inte den bästa, Albin blev utkastad på gatan vid 8år av sin pappa som han inte har kontakt med längre eftersom hans alkoholproblem. Albin hittade sin mamma Lotta efter en tuff tid på gatan. Albin och Lotta återförenades och dom började bygga upp sin relation igen. Några år senare så försvinner Lotta och Albin vägrar att tro på att hon är borta för alltid. Albin fortsätter att kämpa för att hitta sin mamma och tillslut så får han reda på att hon har dött. Albin har inte längre kvar sin familj och det får Albin i en deprission. Efter månader av diskussion med olika psykologer så träffar albin en ny familj. Familjen fungerade inte och senare så träffade albin Frida. Frida ställde upp för att ta över vårdnaden för albin tillsammans med Billy. Albin fick en lillasyster och en lillebror som tar hand om Albin och hjälper till i alla lägen. Albin och Malik blir riktigt bra vänner och påbörjar ett riktigt bra brödrarskap. Tiden flyger och Albin praktiserar på mekonomen med Malik på sommaren. Dom tjänar ihop massa pengar och köper sig en varsinn cross. Dom två brödrarna håller tätt ihop och hjälper varandra. Nu lever familjen ett bra liv tillsammans.
Albin har diagnoserats med add och fått medicin, han är väldigt glad och energifull av sig. Att mecka med bilar är det roligaste albin vet och bilar är det bästa han vet.
Att hålla på med bilar har hjälp albin att komma ifrån verkligenheten och allt stress. Albin har alltid varit villig att arbeta och hjälpa till, hans dåliga sidor är att han kan lätt bli sur eller stressad.
Han tänker enkelt ger du respekt så får du respekt alltså du får det du ger, det har han alltid gjort och tänkt på.
Att vara på äventyr i stan med Malik är oftast det han sysslar med om han inte meckar, då brukar han oftast åka runt och lyssna på musik eller träffa och umgås med folk.
Musik har också varit något som fått albin att må bra och komma bort från hans ledsna sida. Albins liv har gått från ett helvete till ett undererbart liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på unive eftersom jag spelat på servern kanske 6 månader och jag har vart här till och från pga skola, samt bortresningar. Under denna tid har jag lärt mig mycket om roleplay, vad jag ska göra och inte ska göra. Jag har läst reglerna många gånger och upplever själv att jag har koll på vad som fås och inte fås göras. Jag är en spelare som vill få så bra rp som möjligt och ska försöka att själv bidra med så bra scenarion som möjligt. Jag kommer inte vara någon som lallar utan försöka bete mig så verkligt som man kan för alla.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? På denna server upplever jag att väldigt många är trevliga, snälla och skapar oftast bra scenarion. Samt utbudet på bilar i denna servern är väldigt stor som gör mig väldigt intresserad, eftersom jag själv har ett stort intresse för bilar.

Hur hittade du Unive? Jag fick höra av en kompis som spelade på denna server som sa att den var väldigt bra eftersom det var väldigt många inne på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utvecklas ännu mer inom rp och bli bättre på att rollspela, träffa fler personer man kan rollspela med. Att bli bättre inom rollspel menar jag att jag ska ta saker seriöst nästan som det vore i verkligheten, det är det som är menat med rp. Jag ska försöka göra så att folk får en lite bättre dag folk. Jag vill också hitta nya folk och hjälpa dem komma igång i deras nyinflyttade stad Unive.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utveckla min rp ännu mer och skapa så bra scenarion som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, endast Unive för tillfället och spelar poå servern många timmar varje dag.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Tillbaka