Accepterad Abbeezz | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbeezz

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198796203748/

Ditt Hex-ID: 110000131d366e4

Vad är din discord tagg? Abbe#1506

Vem var det som bannade dig? Naounee

Hur lång tid var din ban? 3

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sluta sno bilar/mc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag stal ett fordon och de uppfattade det som något allvarligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid mittenparkeringen där mekonomen var och fixade motorcyklar. Jag gick till en som jag spelat med innan och tog hans motorcykel och körde två meter på parkeringen för att lalla med han. Jag gick av motorcykeln när den fortfarande var på parkeringen och han som ängde den kunde ta den, jag var på motorcykeln kanske 3 sekunder på parkeringen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan säga att jag förstår varför jag blev bannad på ett sätt, men eftersom det var en person jag spelat med innan tog han inte det så seriöst. Motorcykeln var helt oskadd och jag tyckte att bannen var överdriven, speciellt 3 hela dagar. Jag har också aldrig haft någon avstängning tidigare och jag kan lova att sköta mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blivigt bannad tidigare, jag har lärt mig av detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat låta bli att gå på min kompis fordon och skoja under 3 sekunder. Jag förstår allvaret i rp och har skött mig tidigare, eftersom det var min kompis så blev det kanske lite mindre seriöst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, har lärt mig att inte skoja runt även fast det är en kompis, kommer aldrig ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka