Abbeee_ | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbe

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Abbeee_

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? Abbe#8843

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15.00-00.00 på vardagar i princip varje dag och sedan längre vid helger osv.

Berätta om dig själv Jag heter Albin men kallas Abbe och är en grabb på 16 bast som gillar o spela spel (framför allt fivem) men även vara med vänner och bara allmänt må bra här i livet.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag hade främst fokuserat på att hålla servern så ren som möjligt från problem, Mer eller mindre så kommer jag ta så många support ärenden som jag kan så fler får hjälp och sen att högre uppsatta staffs kan lägga ner tid på annat som är lite viktigare. Jag skulle även gjort så att rp nivån förbättras rejält mycket på servern då jag själv har mycket erfarenhet inom rollspel så vet jag vad som är rätt och fel. Jag have även verkligen försökt att sköta min roll som support så bra som möjligt för då kommer även folk tycka att det är en seriös server och där efter möjligtvis rekommendera servern till sina vänner vilket jag skulle se som ett + i kanten efter varje support ärenden för målet är att hjälpa så många som möjligt men även locka spelare och få in fler seriösa rpare på servern. Jag kommer framför allt ge konsekvenser till folk som inte sköter sig och även i själva situationen försöka få dom att förstå vad dom gjorde fel och vad dom hade kunde göra bättre i situationen för målet är inte att banna så många som möjligt utan målet är att se till så att folk gör rätt för sig och jag skulle säga att det är ett ansvar som man får ta som support. Jag har även discord på mobilen så när jag inte t.ex har tid att vara ingame så sitter jag gärna och kollar så allt sker som det ska i exempelvis discorden. Sedan kommer jag även vara väldigt aktiv på forumet och läsa samt svara på det mesta som jag kan. Mer eller mindre så kommer jag fokusera på spelarna som behöver support i t.ex forumet, ingame via reports, discorden m.m.

Hur länge har du spelat på Multistaden? cirka 5-6 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? jag har spelat på servern i snart ett halv år och jag tycker att multistaden har det som en server ska ha. Bra staffs, bra scripts, bra spelare m.m. Är faktiskt sjukt imponerad över hur staffsen kan hålla det så rent från lall då det trots allt är en owhitelistad server. Så kort och enkelt så vill jag bli staff på multistaden för att jag tycker att servern är väldigt bra och den har allt som en server ska ha. Jag delar även mycket åsikter med staffs om vad som är rätt och fel och då kan man även skaffa ett bra sammarbete om man delar åsikter om saker och ting. Då jag även har stor respekt för servern så skulle jag även verkligen vilja hjälpa spelarna samt servern så mycket som möjligt och det tror jag att jag kommer att göra om jag får chansen.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag hade framför allt satsat på att förbättra rp nivån på servern då man själv har sett mycket ingame men inte kunnat göra något pågrund av att man inte varit staff men om jag hade fått möjligheten så hade jag definitivt hjälpt servern att hålla den ren från lallande, folk som bryter mot regler, försöka hjälpa så många som möjligt i discord samt på forumet och få alla helt enkelt att känna sig rättvist behandlade på servern då jag aldrig tar parti och jag är alltid rättvis oavsett om det är mina polare som har gjort fel, Rätt är rätt och fel är fel.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har mycket tidigare erfarenheter i både rollspel och staff mässigt och i tidigare servrar som jag har varit staff på så tycker jag samt andra att jag har skött mig då jag har varit omtyckt av dom flesta och hjälpt många personer men också hjälpt själva servern i sig så den hålls ren från lall osv.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Nu var det ett tag sedan som jag var staff på någon server men jag kan simpla kommandon t.ex hur man ger saker, hur man tar bort fordon, hur man kickar, bannar, hur man sätter jobb, tpar till någon / bringar någon till mig, freezar m.m
Kan basics men inget avancerat.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det skulle jag verkligen säga då jag ofta har fått höra att jag är väldigt lättlärd, det tar inte lång tid för mig att lära mig något som jag inte har kunnat tidigare.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar bara här.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss?

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka