AbbedullahBozzo145
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Zucchini188/
Ditt Hex-ID: 11000013780b5ee
Vad är din discord tagg? Zucchini#2088
Vem var det som bannade dig? _Benkt_#5615
Hur lång tid var din ban? 9 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har faktiskt ingen aning jag slog på en av mina kompisar av misstag och 1-2 minuter efter vart jag bannad från servern.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis skulle hitta varandra och sedan så hittade jag honom på garaget på torget och jag fatslippad på mitt R för jag skulle hoppa på hans cross, R gör så jag slår och jag råkade slå honom med misstag.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att de var felaktig ban för jag hade inga tankar om att ens bli bannad från denna servern.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad förr
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna unbinda mitt R så jag inte slår av misstag igen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte råka slå folk med misstag
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000013780b5ee
Vad är din discord tagg? Zucchini#2088
Vem var det som bannade dig? _Benkt_#5615
Hur lång tid var din ban? 9 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har faktiskt ingen aning jag slog på en av mina kompisar av misstag och 1-2 minuter efter vart jag bannad från servern.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis skulle hitta varandra och sedan så hittade jag honom på garaget på torget och jag fatslippad på mitt R för jag skulle hoppa på hans cross, R gör så jag slår och jag råkade slå honom med misstag.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att de var felaktig ban för jag hade inga tankar om att ens bli bannad från denna servern.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad förr
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna unbinda mitt R så jag inte slår av misstag igen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte råka slå folk med misstag
Har du läst våra regler? Ja