Accepterad Abbebre | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbebre

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? Donovanleon

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abbe Z 19 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, seriös, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs bakgrund är väldigt tuff som liten var han en mycket älskad unge men han var också mycket stökig unge i skolan brukade han bråka och tjafsa med lärarna som gjorde att han fick mycket problem med både skola och elever samt socialen. I sina yngre dar så älskade Abbe fotboll han var en mycket talangfull fotbolls spelare men tyvärr så åkte han på en korsband skada som fick ha bort från bollen i ett år och det var då han började ge upp på fotbollen och började gå ut mer och mer om dagarna och hängde med fel umgänge som fick Abbe på fel spår det började med små saker som snatteri sedan uppåt mot stora grejer som droger och rån. Abbe är mycket bil intresserad också men han är dömd för flertal brott som stoppar honom från att få ett bra jobb som han själv vill ha. I han uppväxt var hans pappa inte med i bilden så mycket han var drog och alcohol beroende så hans mamma var en ensamstående mamma som tog hand om två barn Abbe och hans lillebror Hussein det var en tuff uppväxt för Abbe. Nu när han är äldre ångrar han sina val som ung men fortsätter med den kriminella vägen för han inte kan ta sig ur. Abbes framtida planer är att driva en stor knarkhandel som gör att både han och flertals i staden Unive tjänar pengar han vill styra och ställa kanske skapa sitt egna företag att använda som en pengar tvättning för att kunna driva droghandeln på ett bra och fint sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med långa och roliga scenarios och en mycket bra och rolig samt social rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte alltid ska vinna alla scenarion du ska spela för att ha kul med dina vänner också och inte göra det tråkigt för andra och förstöra scenarios

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag lärde mig att man ska följa alla regler annars får man konsekvenser

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, vdm, nlr och sunt förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är en mycket seriös rpare som älskar roliga och långvariga scenarios som inte bara går ut på att skotta mot folk

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka