Accepterad Abbebabbe | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbebabbe

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/gbqr-bktn/qpgckbqv

Vad är ditt namn i verkligheten? Joakim Hagelqvist

Vad är ditt discord namn? Adams babe#9436

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Larson. Han har en ganska mörk uppväxt då hans pappa och mamma drack mycket, det gjorde att Adam tidigt kom in till det kriminella. Han har också behövt flytta mycket så att han får aldrig några fasta vänner där han bodde, han hade bara sin mormor att gå till, men hon dog i cancer då hon hade kämpat länge. Adam är 28 år och han är omtänksam men blir ofta arg om det är någon som irriterar honom. och han litar bara på sin allra närmaste. Adam hoppade av skolan efter 9:an. Han har börjat prata med psykologer som hjälper han med att komma in i samhället. Adam är väldigt intresserad av bilar och vill börja jobba på Falck eller Mekonomen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bidra med Rp på en hög kvalitet. Jag tycker att detta verkar som en seriös server med seriösa staffs. Jag litar på denna server och tror att jag kan spela mycket på den och bidra med bra saker till staden. Jag vill kunna få Falck eller mekonommen att bli mer aktiva t.e.x klockan 00.00 till 01.00 så är det ibland inga Falck eller Mekonommen inne. Så då vill jag kunna få så att det kan finns folk som kan laga bilarna dygnet runt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ja att det är en av dom bästa svenska servarna jag har sett det är väldigt många som spelar server t.ex många av mina kompisar.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade den till mig. Genom discord

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra det så verklighets likt som möjligt och kunna ha så roligt som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en av de bästa arbetarna på antingen Mekonommen eller Falck jag vill kunna ha väldigt fina bilar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tilfället

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka