Nekad Abbeaim | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbeaim

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ALBIN LILJEDAHL

Vad är ditt discord namn? abbeaim

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alrik Sandberg. 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Pålitlig, spontan och Ambitiös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Jag växte upp i en stor ort i staden, i en familj som hade det gott ställt. Vi levde ett bekvämt liv – aldrig brist på något – men mina föräldrar var inte sådana som slösade pengar. Vi bodde ganska stort, men inte lyxigt, och det fanns alltid mat på bordet och tak över huvudet. Min uppväxt var trygg, och jag hade det bra. Allt förändrades när jag var 15. Min pappa försvann spårlöst, och det satte djupa spår i mig. Skolan blev svårare, hemmet tystare. Min mamma hade ett bra jobb och kämpade på, men sorgen låg tungt över huset. Vi pratade sällan om det som hänt – kanske för att det gjorde för ont. Efter ungefär ett år började saker sakta stabiliseras. Jag började gymnasiet, och livet gick vidare, även om en bit av mig alltid skulle vara kvar i det där ögonblicket då allt förändrades. Sorgen formade mig, men den definierar mig inte. Den gav mig styrka – och ett driv att ta reda på sanningen. Framtidsplaner: fter att ha genomlevt både framgångar och förluster känner jag att det är dags att återta det som en gång var vårt. Min första prioritet är att återuppbygga min familjs förmögenhet. Genom att engagera mig i handel och affärer siktar jag på att återställa vår ekonomiska status och hedra min fars minne. Jag inser att starka allianser är nyckeln till framgång. Därför kommer jag att bygga ett nätverk av pålitliga kontakter för att navigera i stadens komplexa sociala och politiska landskap. Sökandet efter sanningen om min fars försvinnande är en börda jag inte kan släppa. Jag kommer att samla alla ledtrådar och följa varje spår tills jag förstår hans öde. På längre sikt vill jag återupprätta vår familjs ära och skapa ett arv av medkänsla genom att starta en välgörenhetsfond som stödjer behövande, särskilt föräldralösa barn. Jag drömmer också om att skriva en bok som dokumenterar vår familjs historia, så att kommande generationer kan lära av vårt förflutna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Engagera mig i att fortsätta en fantastisk RP och dela mina kunskaper och erfarenheter, och att respektera alla spelare och såklart följa serverns regler.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I rollspel handlar det inte om att vinna över varandra, utan om att tillsammans skapa en engagerande och realistisk berättelse. När man spelar för motpartens vinst i ett scenario innebär det att man aktivt bidrar till att utveckla och berika den andra spelarens karaktär och berättelse. Detta kan göras genom att erbjuda utmaningar, konflikter eller möjligheter som låter den andra karaktären växa och utvecklas. Genom att göra detta skapar man en dynamisk och levande spelvärld där alla inblandade har möjlighet att bidra till varandras berättelser, vilket leder till en mer engagerande och givande upplevelse för hela gruppen

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det hände en gång att min outfit buggade och ägaren kom till mig och hjälpte mig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. att vissa respekt till alla spelare och att undvika kränkande eller nedvärderande kommentarer 2. dating servern ska inte användas för en mötesplats 3. man ska undvika hot och utpressning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag ofta är tillgänglig för att spela och ofta kommer spela och vara med i rp.

Nekad.
Anledning:
AI Skriven
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka