Nekad Abbe_unive12 | Chef-jobb ansökan [SJV] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbe_unive12

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Regionsdirektör

Vad heter du IRL? Elias

Vad heter du på discord? fakekingen

Hur gammal är du? 15 år

Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader och 1 vecka typ.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? för jag vill göra en stor ändring att folk ska komma till Sjukhuset mer en dem gör nu och jag vill bli chef för jag kan mycket hur man gör folk bra (ingame) Och för jag va Sjukvårdschef förr också och det tror jag är typ samma annans lär jag mig jätte snabbt för jag är lättlärd. Och jag tror att du som läser att ha en trevlig dag och tycker det är roligt att läsa min ansökan för jag är en snäll kille med mycket kärlek <3 och jag kommer ge er mycket saker för jag är jätte bra på rp för jag har varit chef på många olika JOBB! inom bilar. Och kommer ha lite möte och sånt tror jag och det ifall jag blir chef men vet inte hur mycket man ska skriva men jag kommer skriva mycket för ni ska förstå va jag menar. jag ska inte sitta och prata bara om mig själv jag vill bli chef jag tror att dem som jobbar vill ha en skön chef på SJUKHUSET tror jag. Och om ni undrar mer så kom pm då.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag älskar sjukvården för det är alltid bra att ha och har alltid gjort. Och jag älskar att hjälpa folk med stora problem och såna saker som att ge dem olika mediciner och sånt. Och göra en skön rp dag .Och jag tror att jag har kommit rätt. Och jag älskar nöjda personer som vill ha hjälp!. Och hoppas att alla andra kommer att trivas på sjukvården. Och ska vara glada för att jobba. Och att jag anställer många som vill jobba på jobbet och jag är sugen för att bli chef men jag var chef förr på förra sjukhuset då men nu är det nytt sjukhus för mig är ju sjukt roligt också. Men hoppas jag får en chans men jag förstår ifall det inte går.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 13:30-22:00 typ
Tisdag 15:45-22:00
Onsdag- 13:30-22:00
torsdag 15:45 22:00
Fredag 13:30-03:00
Lördag 10:00-03:00
Söndag 8:00-23:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

-rep Ser inte någon stor kunskap av det medicinska,
+rep tycker att han ledarskap kan vara en bra sak för sjukvården