Nekad abbe_irq | Ban Överklagan [xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abbe_irq

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199578043550/

Ditt Hex-ID: det sägs att jag inte har några bans

Vad är din discord tagg? abdullah3957

Vem var det som bannade dig? xzclayz

Bild på banmeddelande: 143223.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte Värnar om mitt liv. Har vapen mot mig och tar kidnapparens bil och kör iväg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en som körde in i mig så bilen slutade funka men hans bil blev oskadd, efter det lyfte han vapen mot mig och jag lyfte upp händerna så han sökte igenom mig. efter det lyfte han mig och körde i väg med mig, han stannade och lyfte upp vapen mot mig så jag tog ner den. han lyfte mig igen och tog mig till ett annat ställe och började hota mig igen så jag blev väldigt sur. han pekade vapnet mot mig och jag lyfte upp händerna. han sökte genom mig så jag tog bilen medans han sökte genom mig. bilen var på så jag bara hoppade in och körde iväg. sen blev jag bannad. det är väldigt orättvist eftersom han körde in i mig och vi båda blev skadade men han gick ner från bilen som att inget hade hänt jag lekte som att jag blev skadad och behövde sjukvård men han fortsatte kidnappa mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vi har regler som säger att man måste hoppa ner från bilen och leka skadad ändå om man inte blev det. vi körde väldigt fort men hans bil var snabbare så han körde in i mig och hans bil blev oskadd men mina däck flög bort och hela bilen blev skrot så det är väldigt orättvist för min sida.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej jag har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte jag men han hade kunnat ligga på marken och ringa efter hjälp

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte ta någon annans bil när man har vapen mot sig. jag visste att det var olagligt men jag blev sur för orättvisa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka