Nekad Abbe_69420 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbe_69420

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? .abbish

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär går vid vid namnet Abbe Jensen, Abbe är en glad och omtänksam kille och han har alltid nära till skratt, han har alltid haft de lätt att få vänner och han uppskattas ofta av sin omgivning på grund av hans snälla personlighet. Abbe växte upp med sin familj på 2 syskon och båda föräldrar närvarande. Han hade en bra barndom och mycket vänner och allt gick som på räls. Abbe är väldigt intresserad utav fordon och maskiner och han har stora framtidsplaner att utbilda sig inom de yrket. Han hoppas på att efter sin utbildning få ett jobb på nån av verkstäderna i Unive staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och en höjd nivå på spelet överlag. Jag kommer dela med mig utav all min erfarenhet inom rollspel för att göra upplevelsen för båda mig själv och andra så bra som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska spela för sin egen vinning, man ska alltså spela för att göra ett så bra scenario som möjligt även om det innebär att man själv förlorar på de. Kortfattat så ska man göra spelupplevelsen rolig för alla i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja reglerna är glasklara. Exempel på regler är tex NLR vilket innebär att man ej ska komma ihåg de som hänt innan karaktären dog. Ett annat exempel är rdm de betyder random death match de är alltså inte tillåtet att döda någon utan en bra anledning för det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har varit medlem på denna server till och från i över 3 år men har även spelat på andra engelska servrar genom åren.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej bara att jag har en stor passion för Unive som server och har varit ett bra tag och jag gillar hur mycket tid och resurser ägarna lägger ner för att göra servern så bra som de möjligt går.

Nekad.
Anledning
: Vänta 1 vecka efter unban från en permanent avstäning.

Du får ansöka igen 2024-09-04. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka