Nekad Abbe_69420 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbe_69420

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198414632129/

Ditt Hex-ID: 11000011b1514c1

Vad är din discord tagg? .abbish

Vem var det som bannade dig? xzclayz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig på grund av att jag använde mig av mjukvara som ej är tillåten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tagen av anticheat sedan dragen till support där jag fick ta konsekvenserna för mina handlingar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej bannen var inte felaktig och jag erkänner till att jag använt mig av mjukvara man inte får använda på servern och därför är bannen förtjänad. Jag ber om ursäkt och jag känner att jag har avtjänat mitt straff och de var väldigt dumt och onödigt att använda mig utav fusk. Jag har spelat på servern väldigt länge och är egentligen en bra och lojal spelare och jag önskar jag kunde få en till chans att visa att jag faktiskt kan göra något bra för servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var väldigt längesedan kommer inte riktigt ihåg men jag har ett gäng tidigare bans då jag spelat på servern väldigt länge.
Men bland annat olika regelbrott när jag var ny spelare, dessa bans har jag lärt mig av och kan nu alla spelregler utantill.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ej använt mig utav mjukvaran jag använde och de va mycket dumt. jag har nu varit bannad i ungefär en månad och jag saknar tiden på servern, Jag önskar att få komma tillbaka då jag känner att jag har mognat och lärt mig att inte använda fusk eller annan mjukvara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att följa reglerna och att spela normalt som alla andra spelare gör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka