Nekad Abbe_69420 | Ban Överklagan [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbe_69420

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198414632129/

Ditt Hex-ID: 11000011b1514c1

Vad är din discord tagg? .abbish

Vem var det som bannade dig? xzclayz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig på grund av att jag använde mig av mjukvara som ej är tillåten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va bara ingame och chillade sen blev jag tillsagd att hoppa support vilket jag självklart gjorde där visade dem mig ett klipp där man ser mig använda fusk när jag siktar in på min väns huvud.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej bannen var inte felaktig och jag erkänner till att jag använt mig av mjukvara man inte får använda på servern och därför är bannen förtjänad. Jag ber om ursäkt och jag känner att jag har avtjänat mitt straff och de var väldigt dumt och onödigt att använda mig utav fusk. Jag har spelat på servern väldigt länge och är egentligen en bra och lojal spelare och jag önskar jag kunde få en till chans att visa att jag faktiskt kan göra något bra för servern. Jag kommer bevisa att jag kan bete mig och inte hålla på som jag gjort ,de är absolut inte okej och jag har lärt mig av mina misstag. Jag älskar servern unive och allt jag vill är att få en till chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad många gånger innan då jag har lärt mig att rpa ordentligt men de va väldigt länge sedan och jag kommer inte ihåg i detalj hur de gick till, men jag har definitivt lärt mig saker från mina tidigare bans och även den nyvariga bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig använt mig utav fusk de va extremt dumt och de ska aldrig ske igen. Mina vänner köpte ett fusk och sa åt mig att jag skulle göra samma sak. Jag skulle ha struntat i vad dem gjorde och tänkt efter mer noggrant innan jag gjorde de jag gjorde. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och jag förstår att jag har gjort fel, De ska inte ske igen jag vill tillbaka till unive och fortsätta rpa då jag uppskattar unive 100 gånger mer än någon annan server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att följa reglerna som server ägaren satt och spela som alla andra spelare gör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka