Accepterad Abbe_69 | Ban överklagan [Wolfz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbe_69

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198414632129

Ditt Hex-ID: 11000011b1514c1

Vad är din discord tagg? AlboFläskorBar#1337

Vem var det som bannade dig? akam_p

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag vart bannad för att staffs såg vid piren när jag och en annan kille slogs men tror nog inte dem såg bakgrunden när jag kom till piren och ska parkera min bil kommer det en volvo (han) och kör in i mig i 200 blås och sabbar hela min bil och då frågar jag vad han håller på med och han var skit kaxig och sa kom då vad ska du göra och höll på att sparka på min bil sen när jag hoppade ur bilen lite senare var det nån grabb som sparkade på hans bil för att han hade parkerat helt snet och då springer han fram till mig och knockar mig sen när jag ställer mig upp slår jag honom 1 gång som självförsvar och sen försökte jag hoppa in i min bil men det gick inte att låsa upp den var helt buggad och sen fortsätter han slå mig och springer efter mig hela tiden och hna slår och slår sen slår jag ner honom för att jag höll på att dö sen ser jag i ooc chatten att en support skirver lägg av grabbar skärp er och då slutar jag direkt och går till min bil och sen blir jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. samma som frågan innan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej för om han som bannade mig bara såg när vi slogs förstår jag att han tyckte det var lall.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad här tidigare för powergaming det var när jag va ny till rp och inte kunde reglerna så bra det var så att jag vart jagad av en civil polis och vi hade väldigt hög fart jag kraschar rätt in i ett träd och hela bilen typ brinner jag hoppar ur bilen och börjar springa iväg och det är jätte failrp och powergaming skulle ha suttit kvar i bilen och rpat att jag var skadad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså kanske inte slagit han också men jag hade inget val för hade jag inte gjort det hade han slåt ihjäl mig och det var självförsvar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska slåss

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka