Nekad Abbe_69 | Ban överklagan (Wagner)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbe_69

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198414632129/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:227183200

Vad är din discord tagg? Abbe#7699

Vem var det som bannade dig? 4anders

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? När jag kommer in står det att jag är bannad för Powergaming och suntförnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv att staff valde att banna mig för att jag råkade hoppa ur min bil efter en krasch sen hoppade jag snabbt in och skulle ta en nåt att äta snabbt men jag råkade dra reprations kit istället för maten för att jag var nästan död av hunger därför tror jag att staff bannade mig. Jag har även pratat med 4anders som bannade mig och han sa att jag skulle göra en ban överklagan och berätta vad som hände från mitt håll.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var påväg till att åka till skogshugar jobbet men vår kompis ringer till oss och säger att han nästan är död och behöver mat och vatten vi gasar på till honom och sen ser vi en svart volvo bakom oss och tänkte inte att det var en civil polis först men sen efter typ 10 sekunder satte han på sirener och då tänkte vi att det var försent så vi gasade iväg. Efter en bit får vi punka av spick matta eller skott vi sladdar in i ett träd och jag miss clickar och råkar hoppa ur bilen jag hoppar in i bilen så fort jag kan och ser att min hunger är i princip helt bort så jag tänkte snabbt ta en gorbys eller mat jag hade i mitt inventory men råkade dra reperations kitet istället för maten. Det var absolut inte med mening och jag förstår varför jag vart bannad för det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban. Men det var inte meningen att använda reperations kit eller hoppa ut ur bilen. Men hade jag vart staff och sätt nån hoppa ur en bil direkt efter en krasch hade jag nog också bannat honom men nu var det inte med meningen att hoppa ur bilen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här tidigare för Suntförnuft och lall. Jag har lärt mig från detta och gör inte det mer.
Ena gången vart jag bannad för lall mot polis jag hade dålig attityd mot polisen och lyssnade inte på dem och gjorde ne almänt dålig rp nivå runt mig det har jag lärt mig av efter min ban att inte göra så mer.

Suntförnuft vart jag också bannad för en gång det var för att jag skulle springa över vägen och hyra en voi så kommer det en bmw i 200 blås och kör in i mig jag gick genast upp och sa fuck you vad gör du till dem i bilen istället för att ligga kvar och rpa skadad som man ska göra egentilgen men jag var ganska ny då. Sen hoppade dem ur bilen och började slå ner mig och skrika saker till mig jag försökte slå tillbaka men gick inte för att varken dem eller jag hade whitelist och jag försökte springa ifrån men dem följde efter mig jag vände tillbaka och hoppade in i deras bil och åkte iväg och då vart jag bannad. Men det förstår jag nu att man inte kan göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha stannat när polisen satta på sina sirener och pratat med polisen på ett moget sätt och betalat bötern eller följt med till fängelset om det var så. Sen när vi kraschade vid trädet skulle jag inte hoppat ur bilen jag skulle suttit kvar och spelat grovt skadad vilket man borde va efter en sån krasch.

Sen skulle jag inte ens tänkt på att äta mat efter en krasch eller använda repairkit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att stanna om polisen kommer och stannar en och lyssna på dem. Sen att inte hoppa ur en bil efter krasch eller att göra nånting annat en att rpa skadad.

Har du läst våra regler? Ja

Du har skickat in över 1 Ban-Överklagan inom 24h. Detta kommer föurotm din nekade önsakan att bidra till att du får en varning på forumet.

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka