Nekad Abbe_69 | Ban överklagan [PolarBear]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbe_69

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198414632129

Ditt Hex-ID: 11000011b1514c1

Vad är din discord tagg? AlboFläskorBar#1337

Vem var det som bannade dig? hugo

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? halv ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag sa skostorlek för att hjälpa en kille få polisens id han vart utsatt för jätte dålig rp eller fail rp och han frågade poliserna vad dem hette men när dem viste att dem gjort fel sprang dem till sin bil och han försökte få deras namn eller id men han kunde inte då sa jag jag kan hans skostorlek och skrev i ooc chatten för att hjälpa den där killen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var vid piren och festade på en partybuss det kom 2 poliser och grep våran dj alla gick efter lixom och frågade varför han vart grippt och allt sen oocade poliserna och failrpade dem jätte hårt mot honom och sen frågade han om deras namn men dem vägrade svara pågrund av att dem visste att dem hade gjort stora fel så då sa jag till honom att jag kunde hans skostorlek och skrev det i ooc chatten enbart för att hjälpa honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag är ganska ny till den här regeln att man inte får säga skostorlek och kodnamn till saker har alltid blivit lärd det av mina kompisar som ockå spelar på unive men eftersom att jag sa skostorlek så antar jag att det inte var en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad här tidigare för powergaming, Jag och min kompis blev jagade av polisen på motorvägen i runt 400 blåss sen kör vi in i ett träd av misstag och jag hoppar ur bilen direkt efter kraschen och börjar springa iväg som att inget hade hänt men när det hände var jag inte så bra på att rpa utan jag var ganska ny till unive då och kunde inte jag reglerna så bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha stannat kvar i bilen väntat på att polisen kom och sen skulle jag ha rpat att jag var svårt skadad hela tiden. En sån krasch är det inte säkert att man överlever irl lixom så att man måste verkligen rpa på det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man inte får använda kodnamn längre det var faktiskt nästan bra att jag vart bannad för det för att nu vet jag att man inte får säga det och kommer aldrig mer att göra de.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka