Accepterad Abbe_69 | Ban överklagan [Arblom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbe_69

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198414632129/

Ditt Hex-ID: 11000011b1514c1

Vad är din discord tagg? Abbe#7699

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntfornuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv att staffs valde att banna mig för att jag gick in på polis stationen utan att jag hade nåt där att göra och så ropade jag freeallan och det var jätte dumt och jag ångrar det mycket. sen sprang jag iväg när polisen bad mig stanna det var också jätte dumt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Mina kompisar sa att dom skulle va advokater till allan min andra kompis och jag hängde med in till stationen dem stod och tjafsa med polisen där inne sen sa jag freeallan sen sprang jag och polisen sa stanna och hotade med taser men jag sprang sen vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså nej jag utförde en dålig rp och lall så nej det var det inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming det var när jag vart jagade av en civilare på motorvägen och sen kraschade jag in i ett träd och hoppade ur bilen och där lärde jag mig ifrån att powergaming är att man inte kan lixom hoppa ur direkt efter en bil krasch lixom och tänka i verklig heten vad som skulle gjort ont och inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha gått in på polis stationen från första början och inte tjafsat med dem där inne och sen stannat när dem sa till mig att stanna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att stanna när polisen säger till och att inte gå in på polis stationen om jag inte har nåt där att göra.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka