Nekad abbe822 | Whitelist ansökning [Papa smurf]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abbe822

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: abbe822

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198119382541/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? abbe822#5321

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Bengt Svensson föddes 1995-5-10 och kommer från en fattig familj och har gett sig av på en resa till en ny stad för nya möjligheter och att få en bättre start på livet. Han har alltid varit snäll och ordningsam och alltid haft ett intresse att hjälpa folk. Sedan ung ålder har han alltid drömt om att bo i en stor stad det var nu han fann multistaden och vill starta ett nytt och spännande del av sitt nya liv här. Han gillar att spela datorspel och att vara ute och golfa, jaga. Han är även en djurmänniska som har starta känslor för just hundar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är bra på att göra senarion och rp i dem och jag lägger ner mycket tid och energi i mitt spelande för att det ska kännas så verkligt som möjligt både för mig och för de andra spelarna så att de trivs och har det roligt

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det verkar vara en rolig server och ser fram emot att vara inne och rpa och ha kul med andra spelare som har samma ambitioner som jag att göra det så verkligt som möjligt

Hur många timmar har du på FiveM? 51 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade det på fivem

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nope

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? har spelat men det var för länge sedan, kommer ej ihåg namnet på servrarna.

Nekad! utveckla på frågorna Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Varför ska just du bli whitelistad? till nästa gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka