Nekad Abbe77 | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbe77

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://s.team/p/gdbv-pdck/dqhtqdfn

Ditt Hex-ID: 1100001420ea217

Vad är din discord tagg? Abbe#5544

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 50 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sexuella trakaserier - Lallare ~Flame. Återstår: 49 dagar 21 timmar 53 minuter Vill du överklaga din avstängning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte det ända jag gjorde som typ var lall var att när maja lissas bil stängde så var jag i katalogen och kollade på bilar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va på maja lissas bil och var och kollade på bilar men när jag stod i kö där inne så blev den kön utan för vdm,ade och på nåt sätt blev jag skadad med och jag bröt mina med. sen gick jag ut och la mig på marken och sen kom när en man och började våldta mig och jag kunde inte resa mig upp så heller. sen när polisen såg att jag blev våldtagen så tog dom bort mannen och jag kunde resa mig då och precis när jag hade rest mig så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte den var en felaktig ban för jag gjorde inte så mycket jag la mig ner på marken för jag ville rp,a så bra jag kunde för jag hade brytit mina ben. sen gjorde jag inte mer för sen våldtog han mig sen blev jag bannad. Det kanske var jag som gjorde fel men jag tycker inte alls att jag ska vara bannad i 50 dagar. Kanske i 6,7 dagar för 50 dagar käns lite för mycket för en sån grej.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat först gå ut butiken snabbare och sen hade jag vel kunnat försöka att resa mig mer och skrika mer på hjälp på polisen för poliserna var nära för det va många som blev vdm,ade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja kanske lite att va mer försiktig och springa ut ifrån butiker snabbare/ veta vilka som våldtar en

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka