Nekad Abbe77 | Ban överklagan [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Abbe77

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://s.team/p/gdbv-pdck/dqhtqdfn

Ditt Hex-ID: 1100001420ea217

Vad är din discord tagg? Abbe#5544

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 50 dagar men nu 44 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sexuella trakaserier - Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staff bannade mig fel. Att Flame tog fel namn och trode att det va jag som lallade runt och förstörde hela rp nivån den timmen. Sjävl tycker jag inte att jag har gjort något fel för jag har läst igenom alla regler och nu när jag ser till backa så ser jag inga brott inom reglerna. Det hade räckt med en vecka bann så hade jag varit glad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va på marja lisas bil eller vad det hetter. Jag skulle köpa en bil där. När det va min tur att gå in så skulle jag säga vilken bil jag skulle ha men när jag skulle säga det så blev kön utan för firman vdm,ade. Och då när dom blev vdm,ad så blev jag skadad på något sätt. Så då svimmade jag eller vad jag nu gjorde och så kom ambulansen och rädd ade mig. Och när jag blev behandlad och klar så skulle jag bara kolla katalogen och då skulle dom stänga och då fick jag gå ut. När jag va ute så fick jag jag unt i mina ben i gen och jag tror att jag bröt dom. Så jag la mig ner på marken för jag ville spela värkligt då. Och så kom där en man och våldtog mig medans jag la där. Jag ropade på polisen och till slut så hörde dom för poliserna va där för allt som hade hänt. Poliserna kom och tog bort han men så fort jag lyfte mig upp sp blev jag bannad men han som våldtog mig blev nog inte bannad jag vet inte. Och då blev jag bara bannad. Och när jag blev bannad så trodde jag att det va en restart. För när jag blev bannad så viste jag inte vad jag hade gjort så jag va hundra procent säker att det va en restart. Men sen när jag gick in på FiveM så stod det att jag blev bannad i 50 dagar. Och så tänkte jag att dom bara råka banna mig och dom skulle fixa det. Men nu så var det sant att hen bannade mig. Så när jag blev bannad så blev jag helt chockad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det va en felaktig ban för jag bröt inte mot några regler och så vet jag inte vad jag gjorde i heller för den staff som bannade mig har inte sägit varför den
bannade mig. Och om jag gjorde något lite så tycker jag inte att jag ska få 50 dagars ban om jag gjorde nåt litet. jag tycket att jag skulle få kanske en vecka ban så jag
kan komma in på servern igen och rp. Och jag vill bli unbannad för nu när jag e ledig så har jag mer tid att lära mig mer om unive och då kan jag både spela bättre och rp
bättre. Om jag hade blivit bannad i en vecka så hade jag varit jätte glad för det är inte så långt och då kan jag komma in på servern igen och spela mer mina IC kompisar. Och
jag tycker att jag kom långt på dom tre dagarna och vill jag se hur långt jag kan komma om jag spela hela tiden vilket jag vill. Och det finns andra servrar också men jag
tycker inte dom är lika bra och inte lika stora heller. Inte samma folk mängd. Och nu när man ser på andras banöverklagelse så är det inte många som har blivit bannad i 50
dagar. Och dom som blev bannad i 50 dagar har gjort nåt grovt som jag inte viste att man kunde bli bannad för utan jag trodde det skulle bli per ban. jag tycker att jag kom
långt på dom tre dagarna och vill jag se hur långt jag kan komma om jag spela hela tiden vilket jag vill. Och det finns andra servrar också men jag tycker inte dom är lika
bra och inte lika stora heller. Inte samma folk mängd. Och nu när man ser på andras banöverklagelse så är det inte många som har blivit bannad i 50 dagar. Och dom som blev
bannad i 50 dagar har gjort nåt grovt som jag inte viste att man kunde bli bannad för utan jag trodde det skulle bli per ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag inte blivit bannad för på denna servern eller någon annan server i heller. Har inte hunnit spela så mycket på denna servern innan jag blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade vetat varför jag blev bannad så hade jag säkert kunnat göra annorlunda men nu när jag inte vet varför jag blev bannad sp vet jag inte vad jag hade kunnat göra
annorlunda. Och Om den staffen som bannade mig kunde ha sägit varför jag blev bannad så hade jag kunnat se bannen på ett annat sätt och då kunnat set om jag kunde gjort
annurlonda. Det ända jag kan göra annorlunda var att jag reporta han som lallade. Men sen vet jag inte för jag vet inte varför jag blev bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja reporta nån som lallar, Men nä för jag vet inte varför jag blev bannad jag vet bara typ sakerna jag blev banad för. Och som sakerna har jag inte gjort.

Har du läst våra regler? Ja

jag vet inte varför jag blev bannad, jag vill bara in och rp

Tillbaka