Accepterad abbe726 | Whitelist ansökning [Emilia]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3994
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3994

Gäst
Användarnamn: abbe726

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199050897134/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? yoyooo bitches#6834

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2020

Berätta om din karaktär. min karaktär är 21 år gammal och är väldigt motor interiserad. ända sen han har varit ett barn har han viljat bli mekaniker så han hade verkligen älskat ett jobb som har med motorer att göra tex jobba för mekonomen eller vianor. Han är oftast väldigt snäll och trevlig att prata med. men dem som gör han något illa brukar han inte vara väldigt trevlig mot för han älskar verkligen få hämd på personer som har varit elak mot han. han brukar gör det dubbelt så mycket värre än vad dem gjorde mot han.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag tillbringar väldigt mycket tid på servern och jag vill börja jobba med något bil relaterat och hjälpa till med att fixa andras bilar i staden. det är också gött att vara whitelistad på den enda servern man spelar på

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad för jag vill bidra med att hjälpa andra i staden med det jag nu ska jobba med om jag blir whitelistad som förhoppnings kan vara något bil relaterat som mekaniker eller vianor.

Hur många timmar har du på FiveM? 250 plus

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den genom en kompis som spelade på den för någon månad sen och sen dess har jag spelat på servern varje dag i 5 timmar eller mer.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja jag har blivit bannad på den här servern innan men det var när jag var ny och inte kunde så mycket om reglerna. men nu har jag läst alla regler. och ångrar misstagen jag gjorde när jag var ny och lärt mig av mina misstag jag har gjort.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar bara på multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka