Nekad abbe726 | Chef-jobb ansökan [Gunnar]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3994
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3994

Gäst
Användarnamn: abbe726

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? bahamas mamas

Vad heter du IRL? Albin

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 250+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag ska bli del ägare här för att jag ska göra clubben finare och bättre än vad den redan är. Jag ska hålla många fester med lagom billiga inträden och drinkar vi ska göra så denna staden ska få det roligt med en bra clubb vi ska hålla i många event osv jag ska anställa spelare som jag vet har bra rp och som gör en bra intervju. Jag ska fixa så att även dem som har pengar kan köpa vip och dem ska få mer limiterade drinkar med guld i

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit anställd där innan och jag var väldigt aktiv inom mitt jobb, om jag blir del-ägare så ska jag se till att alla som fått jobbet ska jobba och fixa många fester till denna vackra staden, vi ska fixa mycket i bahamas vi ska se till att alla som har vip ska ha det bättre för dem betalar mer än vanliga inträden.

Berskiv din karaktär? min karaktär är en 20 årig man som gillar fester väldigt mycket ända sen han har varit liten så har han alltid velat äga en stor club som håller många fester med limiterade drinkar som aldrig tar slut han har lovat sig själv redan som 12 åring att han ska bli en stor club ägare som kommer fixa många aktiva anställda som gillar fester lika mycket som han, han hoppas att han ska få fixa stora och maxxade fester med många drinkar.

Hur ofta kommer du vara inne? 3-6 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det kommer jag verkligen göra

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej har bara spelat multistaden sedan jag har laddat ner fiveM

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka