Accepterad abbe726 | Ban överklagan

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3994
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3994

Gäst
Användarnamn: abbe726

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199050897134/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Inglés csgoempire.com

Vad är din discord tagg? yoyooo bitches#6834

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft powergaming skriker hora inne på polisstationen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag skrek hora inne på polisstationen vilket hände igår och blev bannad nu skulle precis köpa en bil det var dumt att skrika hora och jag ber om förlåtelse

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle köpa en bil av en random person och jag droppade han 1800000 och vi åkte runt i hans rs6 och letade efter någon som visste hur man ger bilar men efter det blev jag bannad för en sak som hände igår pluss fick inte rs6an som jag betalade för så det var inte bra när jag inte har nån kontakt med han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel för jag sa hora och jag ångrar det och ber om förlåtelse

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad här tidigare och jag harvtagit lärdom av alla banns som jag har varit med om.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skita i och säga ordet hora och varit mer lugn

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att inte säga hora och att vara mer lugn, jag ber om förlåtelse det ska inte hända igen..

Har du läst våra regler? Ja

Hej!
Ja, som du själv ser vad som står i anledningen till avstängningen så är det just detta du gjort. Sedan dedär med bilen var väl inte så kul att höra att affären gick snett men sånt händer och åtgärder kan ej tas såvida bevis ej finns.

Jo jag har faktiskt bevis på att jag droppade pengarna och inte har bilen, men de viktigaste nu är bannen så hoppas på man blir unbannad och kanske försöka leta efter personen som har mina pengar

jag ber om förlåtelse för att jag skrek hora inne på polisstationen och jag lovar att det inte ska hända igen

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka