Accepterad abbe726 | Ban överklagan (kevin756756)

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3994
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3994

Gäst
Användarnamn: abbe726

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199050897134/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Inglés csgoempire.com

Vad är din discord tagg? yoyooo bitches#6834

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag skulle sälja en kniv till en person han sitter i sin bil han kör på den så den går sönder efter det så säger skjuter han på min kompis och då säger dem upp med händerna och jag tar upp dem och dem säger att jag ska droppa allt coh då säger jag att jag är skakig och inte vågar sen säger dem det några gånger och efter det så droppar jag och sen säger dem att jag blir bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för jag inte droppade alla vapen och sa jag va skakig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel för jag droppade allt lite senare

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig av alla tidigare banns innan och då har jag inte gjort om dem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sagt att jag var skakig och droppat allt direkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte säga att jag är skakig/rädd och droppa alla saker direkt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka