Accepterad abbe726 | Ban överklagan [Filip]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3994
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3994

Gäst
Användarnamn: abbe726

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199050897134/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: freeze

Vad är din discord tagg? freeze#6834

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov rdm,suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag och en kompis sa upp med händerna till crips men dem var en bit bort och hörde inte oss och då skottade vi dem, vilket är rdm,suntförnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för vi skulle råna några från crips och då sa vi upp med händerna men dem var förlångt bort så dem hörde inte det och då sköt vi han i första bilen och kör efter den andra och dem hoppar ut och håller händerna uppe och då skjuter min kompis honom några gånger sedan åker vi därifrån med en i bilen med en person i och sedan blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var vi som gjorde fel och jag inser det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit lärdom av alla banns jag har fått och inte gjort om något av dem och det är samma med denna bannen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat åkt närme dem och sagt upp med händerna och sedan när min kompis skottade dem när dem hade händerna uppe skulle jag sagt till han

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen och detta ska inte ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd! Hoppas du har lärt dig av ditt misstag :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka