Nekad ABBE2010 | Ban Överklagan [Bot Fredda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABBE2010

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
304
Reaction score
281
Länk till din steam profil: okalrt

Ditt Hex-ID: hex id nere kolla logs

Vad är din discord tagg? bananen

Vem var det som bannade dig? Bulten elr bot fredda

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att ja sköt nära en allmän plats

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick ig efter 5 minuter kollade jag när sissta prion hade koommit. Jag åkte mot en prio men sen kom det en till. JAg åkte ditt å möttes av massa bilar. Mitt gäng åker mot en bil kmr ej ihåg vilken men jag kör även edter. Då hoppar de ut å skjuter å ja hoppar ut å skjuter de som sissta utväg. Å då sen bad dem mig kma support å då blev ja bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig men det känns diskutertbart att en 3 dagars ban å 2 varningar för man skjuter i sissta utväg

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blviit bannad så mkt men en gång för ja kidnappa vid klädaffär

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjutit å dött

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte skjuta utan dö ist

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja PS ska ej gö om

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka