Accepterad Abbe1_ | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbe1_

Icke Medlem
Meddelanden
500
Reaction score
55
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? abbe1

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hugo Ahnén. 26.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Intelligent, behärskad och skämtsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hugo Ahnen. Han växte upp i en bra miljö, hade bra förutsättningar och gick klart skolan. Livet var ganska rakt, men det var något som saknades. Gemenskapen och känslan av att stå upp för något större än sig själv. Det var det som han in i Sons of Anarchy. Under många år var klubben hans hem samt bröder och familj. Han har sett både det bästa och det värsta i människor, och det har format honom. En ny kallelse till klubben har anlänt, och Hugo tvekar inte en sekund på att ställa upp för sina bröder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kreativ och rolig RP, där jag bjuder på mycket. Jag gillar när RP känns naturligt, när man bara kommer in på servern och låter saker flyta på naturlig (Såklart under sunt förnuft). Jag har även väldigt bra social rp. Jag tycker om att samarbeta, bygga historier tillsammans och se till att alla runt mig också får bra RP upplevelser. I slutet av dagen handlar det om att skapa minnen och ha kul så länge man följer reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man ibland faktiskt får nöja sig med att vara med i ett roligt scenario utan att vinna. Vi alla spelar på servern vill ju såklart vinna, därför måste man som sagt ibland bjuda lite på sig själv för motparten och serverns bästa.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Självklart flertalet gånger, när man gör det blir man återigen påmind av reglerna och det är ett väldigt bra sätt att lära sig. Väldigt viktigt att se till att man inte gör om sina misstag bara.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Random Deatmatch, alltså att man dödar nån utan anledning. VDM: Samma sak, bara att det sker med ett fordon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Spelat på Unive sedan 2020 och alltid vart skötsam. Tog en paus i April från spelandet, därav lämnade jag servern men har ej spelat något annan sedan dess.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka