Accepterad Abbe1_ | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbe1_

Icke Medlem
Meddelanden
500
Reaction score
55
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad heter du på discord? Abbe1#5215

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 6h
Helger: 6-9h

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem på Unive drygt sen 2020 vintern.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 15

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift enligt mig är att avlasta staffs. T.ex dva bilar och banna folk som bryter mot reglerna. Man ska dock inte leta efter bans eftersom att det är staffs uppgift utan som jag brukar säga ska man låta problemen komma till dig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom att jag vet att jag har det som krävs för att bli det, jag har vart servervakts ansvarig förr och vet vad som krävs. Något som jag märker ofta att det är många som lallar vid områden som piren där det är fler samt lämnar sin bil vart som helst bara för att den är trasig. Detta är något jag vill vara med och åtgärda.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man använder servervakts rollen för sin egen gynning, t.ex om queentiki ressar när hon dött i skottscenario så klassas det som SV - abuse. Det finns flera typ av korruption och abuse, två till kan väl vara när man använder toggleid för att se igenom väggar och ressar bara för att man inte har plåster och tappat HP.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta den annars blir den automatiskt nekad, Lycka Till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka