Abbe164
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? ABDUL
Vad är ditt discord namn? abdul2362
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: vet inte än
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,hjälpsam,kreativ
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har en intressant bakgrund med boda bra och dåliga sidor i framtiden vill den växa och lösa problem, upptäcka nya saker om sig själv .
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra berättelser för att göra rp roligare.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska inte tänka vinna själv utan också hjälpa andra.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag följer alltid reglerna
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? spela alltid realistisk och man får inte logga ut mitt i rp situation.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är kreativ och jag är alltidär redo att bidra till en bra rp.
Vad är ditt discord namn? abdul2362
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: vet inte än
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,hjälpsam,kreativ
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har en intressant bakgrund med boda bra och dåliga sidor i framtiden vill den växa och lösa problem, upptäcka nya saker om sig själv .
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra berättelser för att göra rp roligare.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska inte tänka vinna själv utan också hjälpa andra.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag följer alltid reglerna
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? spela alltid realistisk och man får inte logga ut mitt i rp situation.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är kreativ och jag är alltidär redo att bidra till en bra rp.