Nekad Abbe123 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbe123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/AbbePadde/

Ditt Hex-ID: 1100001331ca43b

Vad är din discord tagg? Abbe#0257

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "The anticheat ban you for WaveBite : Blacklisted Event"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anticheat. Jag vet själv inte varför anticheat valde att banna mig, jag vet inte om jag gjorde något fel eller om det var något jag gjorde inne på servern typ men jag misstänker att det inte är fallet just nu. Som sagt vet jag inte varför anticheat bannade mig men antar att det var för något litet för jag själv anser bannen som ogiltig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag joinade servern tidigt på morgonen sen så tog jag det lugnt i ungefär 20 minuter sedan så krockade jag min bil i typ 70 km/h och så krashar mitt spel, jag startar upp spelet igen, precis innan jag kommer in på servern så blir jag bannad (trodde jag blev kickad, så tänkte inte på det) sedan när jag försökte joina igen så insåg jag att det stog "Anticheat banned you" och jag förstod verkligen ingenting. Sedan efter det så har jag bara låtit det vara för trodde det var 1 dagars ban, sedan så glömde jag bort det med tiden. Och har nu bestämt mig för att ta tag i bannen och skriva och förösöka få en unban så jag faktiskt kan spela på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle vilja säga att det är en felaktig ban då jag inte vet själv vad jag gjorde fel eller vad anledningen var, jag vet inte om jag gjorde något slags fel inne på servern eller om jag bara hade ren otur. I vilket fall så hade jag bara vilja tagit itu med detta då jag inte känner att jag förtjänar en avstängning för något jag inte vet att jag själv har gjort.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad här tidigare bortsett från Anticheat bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vad jag hade kunnat gjort annorlunda, men det jag gjorde inne på servern vid det tillfället kanske inte var något man fick göra och Därför reagerade anticheat på det och bannade mig för någon anledning.

Jag skulle väl inte ha kört så snabbt och krockat min bil för det kanske påverkade / var en anledning till min ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag antar att jag har lärt mig att inte köra bil som en galning och krocka för det kan leda till dåliga saker.

Samt som jag skrev i min förra ban överklagan så kanske det var konstiga filer på min dator men misstänker att det inte var det längre för jag brukar inte ladda ner något förutom spel typ.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Vi tar ej bort dessa bans då det är alltid korrekta, i princip

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka