Nekad Abbe123 | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Abbe123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/AbbePadde

Ditt Hex-ID: 1100001331ca43b (Hex)

Vad är din discord tagg? Abbe#6666

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "The anticheat ban you for WaveBite : Blacklisted Event"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Som sagt var det ej staffs som banna mig utan det var anticheat, vet ej varför då jag knappt vet vad anledningen var själv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag joinade servern tidigt på morgonen sen så tog jag det lugnt i ungefär 20 minuter sedan så krockade jag min bil i typ 70 km/h och så krashar mitt spel, jag startar upp spelet igen, precis innan jag kommer in på servern så blir jag bannad (trodde jag blev kickad, så tänkte inte på det) sedan när jag försökte joina igen så insåg jag att det stog "Anticheat banned you" och jag förstod verkligen ingenting. Sedan efter det så har jag bara låtit det vara för trodde det var 1 dagars ban, sedan så glömde jag bort det med tiden. Och har nu bestämt mig för att ta tag i bannen och skriva och förösöka få en unban så jag faktiskt kan spela på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte vad man ska säga om det var en felaktig ban eller ej, jag personligen känner inte att jag gjorde något fel då jag bara åkte runt och tog det lugnt. Jag vet inte om det är annat på datorn som kan påverka att bli bannad i FiveM? Isåntfall så ber jag om ursäkt, tror jag kanske har någon nedladdning på datorn men inte som jag var medveten om vid tillfället. Så personligen så anser jag att bannen var felaktig och att jag inte gjorde fel, helt upp till er men vet ej vad det innebär att bli bannad för ("The anticheat ban you for WaveBite : Blacklisted Event").

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad här innan, detta var första gången och var som sagt helt omedveten om vad som hände. Kan inte förklara det jag heller tyvärr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag antar väl att jag kunde ta bort om jag hade några andra konstiga filer på datorn, men vet inte hur jag ska förklara mig då jag inte vet var det var som reagerade på erat anticheat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer att ta bort alla konstiga filer, söka igenom datorn med anticheat och kolla igenom hela datorn så att det ej finns några filer som kan hindra mig från att spela / blir bannad på servern. Och att man inte ska konstiga filer på datorn och att man ska skötas sig antar jag, förlåt men är jätte oklart vad jag ska skriva då jag är helt omedveten själv. Skulle allafall uppskattas med unban då jag gärna vill spela och har ingen annan server och jag känner att jag inte gjort något fel. :)

Har du läst våra regler? Ja

Bara något philip kan kolla upp om den är äkta eller felaktig ban

Tillbaka