A
abbe1
Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199168336245/
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Segerstedt
Vad är ditt discord namn? abbe1
Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2007
Berätta om din karaktär. Han heter Anders Johanson och är 35 år gammal. han växte upp i en småstad som heter Mariestad som ligger vid Vänern. han är en lugn och sansad person som gillar att ha det kul. han bodde i en lägenhet när han var liten med sin mamma, pappa och sin lillebror. han var en bra elev som inte hittade på med otyg och bra betyg. fram tills hans mamma dog under sina år i gymnasiet och då han fick sämre betyg. han flyttade senare till Karlstad där han har bott tills för ett år sen då han flyttade till unive. hans största intresse är bilar och racing.
Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli Whitelistad så att jag kan bidra mer till den sociala rp och kunna hjälpa någon som mekaniker på mekonomen bland annat och för att jag ska försöka dra ut på så många scenarion som möjligt för att höja rp nivån.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill få ett whitelistad jobb och förbättra rpn.
Hur hittade du Unive? jag hittade till unive genom att jag hört mina kompisar prata om hur bra denna server är och hur kul dom har haft när dom spelar på den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? målet är att utveckla min rp så mycket som möjligt och att ha kul med vänner.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar inte på någon annan server än unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Segerstedt
Vad är ditt discord namn? abbe1
Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2007
Berätta om din karaktär. Han heter Anders Johanson och är 35 år gammal. han växte upp i en småstad som heter Mariestad som ligger vid Vänern. han är en lugn och sansad person som gillar att ha det kul. han bodde i en lägenhet när han var liten med sin mamma, pappa och sin lillebror. han var en bra elev som inte hittade på med otyg och bra betyg. fram tills hans mamma dog under sina år i gymnasiet och då han fick sämre betyg. han flyttade senare till Karlstad där han har bott tills för ett år sen då han flyttade till unive. hans största intresse är bilar och racing.
Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli Whitelistad så att jag kan bidra mer till den sociala rp och kunna hjälpa någon som mekaniker på mekonomen bland annat och för att jag ska försöka dra ut på så många scenarion som möjligt för att höja rp nivån.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill få ett whitelistad jobb och förbättra rpn.
Hur hittade du Unive? jag hittade till unive genom att jag hört mina kompisar prata om hur bra denna server är och hur kul dom har haft när dom spelar på den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? målet är att utveckla min rp så mycket som möjligt och att ha kul med vänner.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar inte på någon annan server än unive.