abbe1 | Whitelist ansökning [Bo1trix]

• Trådskapare Trådskapare abbe1
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

A

abbe1

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199168336245/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Segerstedt

Vad är ditt discord namn? abbe1

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anders Johanson och han är 35 år gammal. Han är en lugn och sansad person som växte upp i en småstad som heter Mariestad som ligger vid värnen. Han bodde i en lägenhet med sin mamma, pappa och sin lillebror. han var en trevlig elev i skolan som sällan hittade på med olika slags otyg. han hade bra betyg fram tills hans mor dog i slutet av hans skolgång i gymnasiet. efter det så flyttade hans familj till Karlstad och han började på universitet. hans intressen är bilar och racing.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli Whitelistad så att jag kan bidra mer till den sociala rp genom att jag kan vara mer med andra och vara med i bättre och roligare scenarion genom att få ett Whitelistad jobb. som till exempel mekonomen och kunna hjälpa andra att ha kul genom att laga deras bilar och för att jag ska försöka dra ut på vartenda scenario för att höja rp nivån.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill få ett whitelistad jobb och förbättra rpn.

Hur hittade du Unive? jag hittade till unive genom att jag hört mina kompisar prata om hur bra denna server är och hur kul dom har haft när dom spelar på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att höja nivån på min rp och att ha kul med mina kompisar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar inte på någon annan server än unive.

Tillbaka