A
abbe1
Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199168336245/
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Segerstedt
Vad är ditt discord namn? abbe1
Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Anders Johanson och han är 35 vår gammal och bor i ett motell på unive. Anders är en lugn och sansad person som älskar att ha det kul men kan bli ganska aggressiv om man gör honom något ont. han växte upp i en lägenhet i en småstad som heter Mariestad som ligger på Vänerns östra sida. han bodde i en lägenhet med sin mamma, pappa och sin bror som är 3 år yngre en Anders. Anders barndom var ganska normal med sin familj och i skolan var han en i gänget med inte dåliga betyg men han klarade sig igenom skolan i alla fall. det var så här tills han började gymnasiet då hans mor dog i en bilolycka. efter det blev han aldrig sig själv igen och hans liv gick neråt efter det. hans familj flyttade ifrån Mariestad till Karlstad istället för att slippa alla minnen. Anders har alltid gillat bilar så det var det han började med när hans gymnasie år tog slut. han största intresse är att fixa bilar men han gillar också att kolla på formel 1 på tv. han flyttade till unive när han var 30 år gammal eftersom att han fick ett bra jobb där och han har bott här sen dess.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för att jag kommer bidra till en bättre social rp och en massa roliga scenarion och annat kul. mina vänner började spela på servern och jag har följde med och skapar scenarion som till exempel bråka med någon annan om den sista saken i en affär eller krocka och behöva rp på att man har gjort det är ganska kul och då bidrar man till en förbättrad rp nivå på servern.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag är intresserad av unive för att det är den bästa servern jag har spelat på med en väldigt bra rp nivå med både kriminella och vanliga Whitelistade. det är alltid något på gång i unive som en fest eller ett street race eller andra roliga saker.
Hur hittade du Unive? jag hittade till unive genom att jag hört mina kompisar prata om hur bra denna server är och hur kul dom har haft när dom spelar på den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? målen med mitt rollspel är att få en så bra rp som det går genom att rp som kriminell eller som en vanlig person i en stad. jag är inte rädd för att förlora pengar eller makt utan strävar bara efter att alla ska ha kul när man rollspelare.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? mina mål på server är att skapa och vara med i så många och roliga scenarion som möjligt och inte sträva efter makt och pengar som kan bli ganska tråkig rp. jag vill bara träffa nya människor och ha roliga stunder med dom.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag spelar inte på någon annan server än unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Segerstedt
Vad är ditt discord namn? abbe1
Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Anders Johanson och han är 35 vår gammal och bor i ett motell på unive. Anders är en lugn och sansad person som älskar att ha det kul men kan bli ganska aggressiv om man gör honom något ont. han växte upp i en lägenhet i en småstad som heter Mariestad som ligger på Vänerns östra sida. han bodde i en lägenhet med sin mamma, pappa och sin bror som är 3 år yngre en Anders. Anders barndom var ganska normal med sin familj och i skolan var han en i gänget med inte dåliga betyg men han klarade sig igenom skolan i alla fall. det var så här tills han började gymnasiet då hans mor dog i en bilolycka. efter det blev han aldrig sig själv igen och hans liv gick neråt efter det. hans familj flyttade ifrån Mariestad till Karlstad istället för att slippa alla minnen. Anders har alltid gillat bilar så det var det han började med när hans gymnasie år tog slut. han största intresse är att fixa bilar men han gillar också att kolla på formel 1 på tv. han flyttade till unive när han var 30 år gammal eftersom att han fick ett bra jobb där och han har bott här sen dess.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för att jag kommer bidra till en bättre social rp och en massa roliga scenarion och annat kul. mina vänner började spela på servern och jag har följde med och skapar scenarion som till exempel bråka med någon annan om den sista saken i en affär eller krocka och behöva rp på att man har gjort det är ganska kul och då bidrar man till en förbättrad rp nivå på servern.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag är intresserad av unive för att det är den bästa servern jag har spelat på med en väldigt bra rp nivå med både kriminella och vanliga Whitelistade. det är alltid något på gång i unive som en fest eller ett street race eller andra roliga saker.
Hur hittade du Unive? jag hittade till unive genom att jag hört mina kompisar prata om hur bra denna server är och hur kul dom har haft när dom spelar på den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? målen med mitt rollspel är att få en så bra rp som det går genom att rp som kriminell eller som en vanlig person i en stad. jag är inte rädd för att förlora pengar eller makt utan strävar bara efter att alla ska ha kul när man rollspelare.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? mina mål på server är att skapa och vara med i så många och roliga scenarion som möjligt och inte sträva efter makt och pengar som kan bli ganska tråkig rp. jag vill bara träffa nya människor och ha roliga stunder med dom.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag spelar inte på någon annan server än unive.