Nekad Abbe09 | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbe09

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199131162986/

Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? Abbe#4641

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter sven nilsson och är lite från mexico men mycket svensk han är 32 år gammal han är snäll men inte mot poliser han har aldrig gillat skolan eller polisen då dem har tagit hans pappa som var med i ett en mc och gick aldrig ut hela heller han gillar motorcyklar och bilar mycket han har alltid varit med det kriminella och har alltid veliat bli med i något gäng eller klubb men han kanske vill bli polis och lämna det kriminella han vill hälst bli någon slags mc eller polis för han vill glida på en mc och ha väst eller inte hålla på med kriminella saker då han ha en kompis som har slutat med det

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är en bra rp spelare och kan göra roliga scenario och vill rpa på en bra server och denna servern värkar bra och serigös och rolig

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är många inne och den har rekomenderats av mina kompisar och det känns som det är bra rpa vad jag har fått höra iallafall

Hur hittade du Unive? blev tipsad och invad och den är ju skit stor så har hittat den på fivem också och jga har spelat på den innan men då var jag ej medlem

Vad har du för mål med ditt rollspel? att gå med i ett gäng och ha kul och göra bra scenarion med ba rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att försöka gå med i ett gäng med många medlemmar och där det är roligt och ha kul och göra bra scenarion där man inte bryter mot regler

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte jag vill spela bara på denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka