Nekad Abbe07 | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbe07

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199092453500/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Abb3#4288

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2007

Berätta om din karaktär. Jag heter Jayce Cooper. och är 21 år. Jag har haft en svår och jobbig uppväxt med detta namn men jag mår bra i dagens samhälle. Jag har aldrig fått det stöd av mina föräldrar som jag behövde som liten. Det är nu därför jag är väldigt ödmjuk men samtidigt blir ledsen och arg när någon gör något emot mig. Det är en fröjd att få komma till Unive och träffa alla underbart snälla personer. När jag flytta till Unive så har allt blivit bättre och nu vill jag å jobb i staden därför skriver jag denna ankät, för hopp om ett enu bättre liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Mitt mål är att göra servern bättre. Jag vill träffa människor och ha roliga konversationer med mycket skratt. Jag vill bidra med en hög RP nivå med alla spelare stora som små. Jag är noga att man ska göra rätt alltså följa alla regler i staden. Jag vill bli medlem för att hjälpa det tuffa trycket utanför alla butiker, jag spelar hög RP nivå och vill att andra ska göra det också.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har alltid velat få ett riktigt jobb där det krävs mycket konversationer och bilar. Jag älskar bilar och det skulle bli roligt om man kunde ta del av ett bilföretag någon gång i livet. Jag har bil som ett stort intresse som sagt och det är ett mål jag vill uppnå. Jag vill ha en rolig dag och göra andras dagar bättre det är alla minna mål!!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag vill spela hög RP och hjälpa andra . Det är viktigt att göra värkligt hets trogna konversationer med de andra spelarna. I scenarion måste man lev in sig. Jag har lär mig de av ett tidigare ban och kommer aldrig att göra om det! DE är viktigt att båda ska tycka att de är roligt och att man gör och utför senarion på rätt sätt. Motpartens sida ska man alltid tänka på så alla få så rolig spel upplevelse och värklighets känsla.

Hur hittade du Unive? ag och mina kompisar ville testa ett nytt spel och då ladda vi ner fiveM och gick genast in på Unive. Det var min första och var väldigt roligt att testa på något nytt. Sen den dagen så har jag bara spelat Unive och nu vill jag ta spelet till en annan nivå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka