Accepterad Abbe07 | Ban överklagan [Bjorklund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbe07

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199092453500/

Ditt Hex-ID: steam:1100001437bd07c

Vad är din discord tagg? Abb3#4288

Vem var det som bannade dig? AKA

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan krim och suntförnuft backar in i en bank med en bil helt utan orsak.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skött en grabb efter de hoppat in i min bil vilket är helt oacceptabelt och staff gjorde rätt att banna mig i det läget. Jag körde också in i en bank i torget de var för att jag ville prata med grabben där inne och är självfallet inget att snacka om varför jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis varit med några kompisar ute och vi bestämde sig för att gå hem till mig och spela unive. När vi var hemma och loggade in på unive sa de att jag borde spela på min gamla krimenella karaktär. På denna karkatären hade jag kvar ett vapen i en bil vilket jag använde för att skjuta grabben. Eftersom min polare var hemma hos mig sa han "haha, vågar du inte ens skjuta han, han slog ju dig utan anledning". Jag ville då göra hämd genom att vissa att jag inte var en mes. Efter att skjuta dom ångrade jag självklart allt de som hände då de var helt onödigt och ingen rolig rp. Eftersom jag inte är krim så är de självklart inte rätt att bära på vapen utan anledning eller skjuta., ifall jag dock hade haft krim så skulle jag inte bara skjuta utan göra ett senario som är roligt för båda parterna och inte skjuta då de är den sista utvägen. Händelsen i banken var faktiskt min kompis som spelade vi de tillfället, men de är inget man kan skylla på då de är mitt ansvar över allt rpande och min dator från första början. Självklart kan ens kompis spela men då som sagt gäller de att skapa en ny karaktär och att de lär sig hur man ska rolspela. Jag är alltså helt försåtlig över bannen och vet precis om alla fel jag gjort vilket självklart inte händer igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, de var igen felaktig ban utan mitt fel som rpare. Jag vet självklart hur man ska rpa och de är som sagt roligast när man tar de som mest seriöst och får en som verklighets trolig rp som möjlight.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad många gånger innan och mycket av de är ifrån när jag var ny till rp. Eller felaktiga bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, de är inte smart att gå in på ett rollspel när man har kompisar hemma då de kan påverka hela spelet. I Detta fallet handlande om att jag föll för grupptrycket och att jag inte tog tag i spelet ordentligt. Jag skulle heller inte gått in på min gamla kriminella karaktär då jag inte är kriminell och ska inte rpa som de heller.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket och de tar jag med mig till mitt framtida rpande. Ex hur man rpar utifrån suntförnuft. Klart man inte kan skylla på en kompis som var hemma hos en då de är mitt ansvar men jag har lärt mig att de är inte smart att rpa när de är hemma hos en.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka