Nekad abbe-boy11 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abbe-boy11

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin.hjelte

Vad är ditt discord namn? abbe-boy#8346

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Pär olson. Pär är 23 år. Han bor i Sverige med sin mamma för hans pappa dog av cancer. Men hans mamma har också cancer. Pär tar hon till sjukhus varje dag. Men en dag kom hon inte ut ur sjukhuset. Pär flyttade sen till Unive och skulle börja om på nytt. Han skaffa en vän som heter Calle. han jobbar just nu som elektriker men ska ansöka om ett nytt jobb snart.
Efter hans mamma dog så hade han förendrats. Innan hans mamma dog så var han smart men nu så är han inte det. Han brukar också dricka lite för mycket öl ibland. Och han är inte så rik heller. Han är ledsen ibland men han går i terapi.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra mitt bästa när ja roll spelar. Och inte förstöra andra. Och inte heller ströra någon rp. Jag kommer inte bara lalla runt utan att jag kommer ta det seriöst

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda spelarna ska ha kul så jag ska alltså inte bara köra för att jag ska vinna. Så man ska låta andra vinna ibland också

Hur hittade du Unive? Min kompis spelar på den här Unive så han sa att jag skulle testa på och jag gjorde det så nu är jag här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka