Inaktuell !Abbe | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!Abbe

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Ditt discordnamn: !Abbe

Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2007

Varför ska just du bli staff? Jag anser att just jag ska bli staff eftersom jag alltid velat hjälpa servern Sedan dess att jag börjat spela på unive så har jag alltid blivit väldigt bra tillmötes. Folk har visat mig hur man klarar av att vara en bra community medlem och hur man ska agera i olika situationer för att det ska bli så pass bra som möjligt för alla. Jag har alltså alltid fått hjälp med det jag behövt vilket innebär att jag nu vill ge någonting tillbaka. Folk har visat mig hur man klarar av att vara en bra community medlem och hur man ska agera i olika situationer för att det ska bli så pass bra som möjligt för alla. Jag har alltså alltid fått hjälp med det jag behövt vilket innebär att jag nu vill ge någonting tillbaka. Det som får mig att vilja blir staff på just unive är att det är min favoritserver p.g.a hur mycket härliga folk det finns på servern och att det finns så många spelare, älskar communityt unive . Jag har snackat ganska mycket med olika supports på unive
om jobbet. Och tycker att det verkar väldigt roligt att vara support här för att man får hjälpa så många människor på grund av antalet spelare/medlemmar. Det finns tyvärr mycket lallare på servern och jag vill vara support är så att jag kan hjälpa till ett få bort dessa personer. Det är personer som t.ex förstör senarion, kommer in och VDM/RDM:ar Streamers och liknade, eller bara vem som helst. Genom att aktivt hjälpa till att motverka sådana personer så skulle hela RP-nivån på server förbättras. Jag hade tänkt att jag kommer vara mycket aktiv i support och ta support ärende och vara väldigt aktiv.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? På Helger kl11-03 (små pauser)
Vardagar 14-15 till kl23 Beros på ifall jag har träning. Har träning på Måndag och torsdagar

Hur länge har du spelat på Unive? cirka 4 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff på många andra servers och kan imprensip nästan allt inom att vara staff
här kommer lite kommandon jag kan inom staff kommandon:
/noclip du går in i ett (Spökläge)
/togglename du kollar folks namn
/toggleid du kollar folks id
/giveweapon (id) om du ska ge ngn ett vapen
/tpm du tpar dig till din marker på mappen
/clearinventory (id) du rensar ngns inventory
/bring (id) då tar du han som du skrev in i id och tar han till dig
/clearall du rensar chatten för alla
/freeze (id) du fryser peronen så hen inte kan röra sig
/sqlban eller /ban du bannar ngn
/setjob (id) du ger en person ett jobb
/givemoney (id) för att ge ngn pengar
/sqlunban du unbannar en person
/sqlbanoffline du banar en person som inte är inne på spelet
/who (id) du ser om ngn är medlemeller inte
/giveitem (id) för att ge ngn ett föremål
/announce man skickar ut ett medelande till hela servern t.ex snabb restart
/sqlbanhistory du ser alla som blivit bannade
/spec du spectatar ngn som du väljer på en lista
/kick (id) (anledning) du kickar ngn från servern
/pm (id) du skickar ett medelande ig till ngn t.ex byt kläder
/dv du tar bort bilen som är vid dig
/revive (id) du revivar personen som du skrev in i id
/v (bil) du spawnar fram en bil
/goto (id) du tpar till personen du skrev in id på
Man ska absolut inte använda kommandona i onödan!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nä asså jag kan ju vara vad som helst men asså jag vill hälst vara RP, support, donations ansvarig! Men funkar även med de andra ifall de behövs. Vill ju hjälpa servern så mycke som möjligt.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka