Nekad abbe#9999 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbe2

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121391221/

Vad är ditt namn i verkligheten? albin

Vad är ditt discord namn? abbe#8884

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2021

Berätta om din karaktär. Han heter Abdi ali han är 20 år gammal han har en vän som heter Abdi kollson väldigt snäll vän men abdi ali har fullt respekt och han gillar att va med kompisar och han en son som heter ali mohammed och han gillar att va med sin son och ätt glass och han har en till son som e 5 som gillar att glass och va med kompisar och han han en vän som heter abbe andersson och han e 19 år gammal och sen har han en tjej som e 19 år gamma som heter tyra

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer bridra med bra rp och ha en bra rp och få bättre rp och för att jag gillar unive som server och för att staffsen kan rp bra och många kan rp och och bra rp från poliserna och mina kompis vill att jag skulla bli wl han för att jag gillar att rp på unive

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att få bättre rp och jag har bra rp och kommer birda med bra rp och för att min vänner e wl och för att jag vill få bättre rp en innan och jag kommer va aktiv 1 5 timmar bär dag

Hur hittade du Unive? min kompisar tipsa mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha så kul och få bättre rp och för att jag vill kuna få bra rp

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? fjällberget roleplay sgrp vsrp ssrp dsrp lunar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka