Nekad abbe#9999 | Medlem ansökning (jack)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbe2

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121391221/

Vad är ditt namn i verkligheten? albin

Vad är ditt discord namn? abbe#8807

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Abbe levde under sitt tidiga liv hos sin kriminella pappa, när han var 5 år gammal så informerade hans mamma om Abbes pappa sålde droger. Hennes polischef till man arresterade pappan och lyckades ge han livstid. Abbe växte upp vetandes om vad hans mamma och styvpappa gjort mot hans pappa. Och nu fick han bo med dom. När Abbe börja skolan så gick han bara dit i 3 år. När han börja fyran så slutade han helt enkelt gå dit. Hans mamma brydde sig inte om honom, men hans styvpappa som var polis kände att han behövde göra något. Då började han dagligen slå Abbe med batong, han skrek att Abbe bara skulle bli en brottsling och att Abbe skulle slava för skolan vare sig han ville det eller inte. Abbe började där efter gå till skolan men gjorde aldrig något, han lyckades klara sig hyfsat på proven eftersom han fuskade på varenda ett av dom. En dag när Abbe fick stryk (Nu var Abbe 14 och var på sitt sista år i skolan) så berättade styvpappan att Abbes pappa hade blivit dödad i en ¨olycka¨. Abbe gick i princip bärsärk och fångade batongen i en sving. Styvpappan var mållös och stannade upp. Då ryckte Abbe åt sig den och slog sönder kraniet på sin styvpappa, han hade skriat medan hans pannben sprack. Abbes mamma kom springandes in i rummet, när hon såg dom så tog hon snabbt upp telefonen för att ringa 112. Abbe ryckte då upp den pistol hans styvpappa hade på nattduksbordet och sedan hotade han sin mamma till att släppa mobilen. Sedan hotade han in henne i uteskjulet där han låste in henne. Sedan plockade han all mat från kylen och sprang till sin trädkoja eller stash som han kallade den. Han lyckades överleva 4 dagar innan maten var slut. Då tog han pistolen och rånade närbutiken, och han tog både deras pengar och en hel del godis.
Efter att ha legat lågt i 2 dagar så lämnade han ¨stashen¨ och gick till sin gamla skola. Där sålde han godiset jättebilligt till sina klasskamrater och andra vänner. Sedan köpte han mat och dricka lagligt. På väg till ¨stashen¨ så gick han förbi sitt gamla hus, det var helt släckt. Han gick till skjulet och öppna. Då såg han hans döda mamma både rutten och råttbiten, han spottade på liket och gick tillbaka till sin trä koja. Nu hade hans klasskamrater gått ut skolan och polisen hade upptäckt hans döda ¨familj¨ de visste vem som gjort det men hade inga spår på vart han var. Abbe hade nu samlat sina 13 närmaste vänner som sedan bildade ett gäng. De började odla vallmo vid ¨stashen¨ som de nu byggt upp till någon sorts hus. De odlade det med UV lampor i källaren. Efter 10 år så hade polisen fångat alla förutom Abbe. Då rymde han som 31 åring till Unive.

Känslor/Intressen:
Rädd för poliser.
Vallmo/knark beroende.
Gillar att plocka vallmo eftersom doften ger han en kick.
Förstår gäng och kriminalitets systemen sedan flera år tidigare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att jag vill vara delaktig i den största och antagligen bästa RP servern i sverige. Jag har sett bra RP på servern och jag har bra och seriös RP. Jag har sökt efter en SERIÖS svensk rp server och hittade de kriterierna hos Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mitt mål med mitt rollspel är att jag ska ha bra OCH roliga scenario. Och jag ska skapa en mer levande atmosfär i servern och speciellt för människorna som har Scenarion med mig.

Hur hittade du Unive? den var den största svenska serven i fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra servern bättre och roligare för alla spelare som har scenarion med mig! och att göra serven mer levhand

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roliga och spännande scenarion och att omge min karaktär med bra kontakter! och att Väva en story kring min karaktär och hans liv.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej men har spelat aktiv på andra (sorry har dyslexi)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka