Accepterad Abbaval | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbaval

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199090440318/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin valrygg

Vad är ditt discord namn? abbaval#5646

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Axel Klasson han är 28 år gammal. Han hade en ganska dålig uppväxt hans pappa lämnade honom när han var 2 för att bli en missbrukare... efter det så hade hans mamma svårt med pengar och ett stort alkohol beroende. Till slut kunde hon inte ta hand om Axel så hon lämnade honom till ett barnhem. när Axel var 7 så blev han adopterad av en stor familj med 6 andra adopterade barn och 2 som var deras egna. Det var en väldigt bra familj han började därefter på en skola som var väldigt bra och fick en bra utbildning och vart chef på ett företag. Efter ett år fick han sparken och blev arbetslös han försökte hitta nya jobb men ingen ville ha honom så när han inte fick några pengar och behövde betala räkningar och köpa mat så nu är han fattig och nära på att bli hemlös.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill kunna ge denna server en bra rp nivå. Jag vill också bli medlem för att jag tycker att unive är den bästa svenska rp servern och jag kommer bidra med att kunna hjälpa servern bli bättre och utvecklas. Jag kommer ägna mycket tid till att spela på servern när jag inte är i skolan

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har blivit väldigt intresserad av unive för att jag tittar mycket på COSMO och andra som spelar på unive. Jag är väldigt intresserad av unive för att det ser realistiskt ut.

Hur hittade du Unive? Jag blev tippsad av mina kompisar som kör på unive jag har en kompis som har berättat mycket om hur man spelar rp.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att va snäll mot alla inne på unive och i framtiden så vill jag kanske skapa en egen rp server för att ni har inspererat mig

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli bättre på rp och bara ha kul!!!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej har bara testat på andra servrar för att träna men kommer inte va deltagare på andra om jag kommer in på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka