Nekad Abbasabd369 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbasabd369

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Abdulhamidabbas10

Ditt Hex-ID: 1100001719f99ba

Vad är din discord tagg? giuseppeeezanotiii

Vem var det som bannade dig? Mr-duden

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-22 122956.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? missförstånd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i sc styling och vänta på en vän och sen så kom 2 killar och 2 tjejer och nån av dem sa något och sen så prata jag fint med dem men sen så gick jag och glömde att min mikrofon var på från fivem och jag va inne i ett dc samtal och kalla min vän för hora i DC )INTE FIVEM och sen så fråga hn och jag sa tydligt ( JAG SA INGET) och repeterade 2 gånger och hon gick och anmälde istälett

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig jag prata med en vän från dc inte fivem och det blev misförstånd och jag sa klart och tydligt att jag inte sa något

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bett om ursäkt? ifall hon blev kränkt fast än jag inte mena henne

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja stänga av mikrofonen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka