Accepterad Abbas hammes | Whitelist ansökning(Razmuu)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbas hammes

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Användarnamn: Abbas hammes

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198866736776

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? jeb#3512

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Kommer från en fattig familj med en farsa som redan vid 12 års ålder lämnade familjen. Tidigare jobbade som låginkomsttagare och levde i fattigdom med många skulder. föll in i krimminaliteten och satt i fängelse i 2 år just utsläppt och Flyttar till multistaden i hopp om ett bättre liv.

Varför ska just du bli whitelistad? Även om jag inte de har de flesta timmarna kan jag tillföra bra RP och visa att jag är värdig en whitelist. Villig att jobba / göra vad som helst i servern så länge jag kan ha kul och göra bra RP! är inte riktigt intresserad av att åka runt som en galning och skjuta utan köra mer lugn RP och försöka skaffa nya vänner och tillföra mer realistisk RP. villig att spendera tid och dedikera till sertvern/communitit

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? tycker att servern verkar väldigt bra med bra staff och skönt community. tycker det också skulle vara roligt med en svensk server!

Hur många timmar har du på FiveM? 16,1 (kan mycket om fiveM och alla regler).

Hur hittade du Multistaden? Blev tipsad av en kompis som har över 1000 timmar och har lärt mig mycket.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej har aldrig blivigt bannad men har blivigt kickad från en server 1 gång.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte regelbundet.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka