Nekad Abbas hammes | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Abbas hammes

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Användarnamn: Abbas hammes

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Oliver

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 52

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill jobba här för att jag har ansökt om jobb här ända sen jag började söka jobb. nu såg jag att mekonmen behövde en chef och nappade direkt. jag villl ochså bli chef för att göra så att det blir bättre RP på multistaden och jag känner att jag har erfaranheten som krävs för detta.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på lasses och är den högst uppsatta anställda förutom chef och biträdande chef. jag har hjälp chefen väldigt mycket och tillför väldigt mycket jobb nere på lasses vilket är därför jag får mer betalt än de andra anstälda. när lasse låg på väldigt låg företags kassa så jobbade jag upp oss så att vi skullekunna fortsätta driva en buissnes.

Berskiv din karaktär? min karaktär är en man som flygit in i multistaden i hopp om att få ett bättre liv. tidigare har min karaktär varit krimminel men har altid vari hjälpsam mot andra runt om kring sig. nu i multistaden har han vänt sitt liv och jobbar för fullt och har inget som kan brommsa ned honom.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer att vara aktiv flertal timmar varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag göra!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? inte regelbundet

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka