Accepterad Abbas hammes | Ban överklagan (tfscs0nka)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Abbas hammes

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Användarnamn: Abbas hammes

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198866736776

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Abbas hammad

Vad är din discord tagg? Abbas hammad#3512

Vem var det som bannade dig? tfscs0nka/4martin

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har pratat med mods och de tror att jag körde runt med en röd epa traktor vid sjukhuset och VDMade och powergamade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis startat ett gäng med mina kompisar. eftersom att ingen av oss haft specielt coola bilar så ville vi testa några av bilarna som vi hade fått. vi åkte nära torget då en av mina kompisar som kör råkar åka på en kille som springer ut på vägen. vi går ut och tar honom till sjukhuset och sedan drar vi tillbaka till vårat gang hus för att svara på lite folk som vill joina gangen och testa flera bilar. ca 30min senare åker vi tillbaka till stade vi krockar utanför mekonomen och ringer dem och väntar på att de ska komma och fixa bilen. då helt plötsligt blir jag banad för VDM och powergaming. det första jag tänket är att jag vill snacka med support då jag inte kört ett enda fordom på hela dagen som jag har varit online. jag och en polare snackar med mods och förklarar sitvationen och jag gör också en ban överklagelse som han godkänner och problemet blev löst på ca 20min. jag går in igen och tänker att problemet är löst så jag klipper inte några videor på det som har hänt och vad jag har gjort då jag antar att problemet är fixat. jag och mina kompisar fortsätter spela och idag när jag ska gå in och spela med mina polare så är jag bannad igen. jag försöker kontakta mods men ingen kunde göra något då han som banade mig var den ända som kunde unbana mig. han svarar inte på väldigt länge utan han väljer att sitta och spela. sedan när jag lyckas få tag i dem så förklarar de att det var en snubbe som körde runt på sjukhuset i en röd epa traktor och dödade folk och krokade in i vägar och fortsatte köra. jag har flertal kompisar som var med mig som kan intyga att jag 1. aldrig kör bil 2. att de var med mg under hela tiden jag var online och att jag aldrig gjorde detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var en 100% felaktig ban då varken äger eller någonsin har kört en röd epa. jag var med mina polare hela kvällen och det skulle vara väldigt konstigt att jag skulle lägga pengar ur egna ficka bara för att mass RDMa från ingen stanns. det är också väldigt konstigt att jag inte var nära sjukhuset då jag blev bannad vilket jag har folk som kan intyga. jag hade precis startat gänget och hade bara roligt med mina kompisar hela kvällen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla mina bannar har blivigt överklagade och de var felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle absolut kunnat spara videos på mitt gameplay vilket jag kommer göra hela tiden i framtiden om jag kommer tillbaka in i servern. jag kommer att spela in mitt gameplay varje gång jag är inne eftersom att jag lärt mig att missförstånd kan uppstå väldigt lätt utan video bevis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag alltid ska spela in mitt gameplay när jag är online

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka