Nekad ABBAKAKA | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABBAKAKA

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? isadora.se

Vad är ditt discord namn? isadora.se #0268

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Johan Karlsson och är född i England med svenska föräldrar. Hans pappa gjorde en hård uppväxt för han där med slog han och tog stryp tag på morsan. Det är därför han då är en coldhearted som inte blir rädd av en pistol. Han vill känna pengar men lyckas inte så bra. Han gillar att äta och har ett stort bil intresse. Han älskar att köra fort och är väldigt social. Han vill hjälpa människor och vara väldigt snäll mot andra. Han har nyligen märkt att han tänder på biljud och tjejer. Han har också adhd men hans kompisar säger att de inte märks.
Han har ett stort intresse i att lära sig saker och ting. Hans dröm är att bli rik och köpa vackra bilar och hjälpa andra!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan jobba som allt i servern så länge jag tycker de är kul. Jag bjuder på mig själv och hjälper andra med vissa saker.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vi säger att jag skulle ha krig med ett annat gäng och jag försöker göra så att de vinner det scenariot.Så jag lurar det gäng jag var i först men gör så de andra vinner kriget!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag sökte efter server och började kolla på youtube vad som skulle vara en vettig server att joina

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat i ungefär 3 år och spelat på unive förr

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är riktigt snygg

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka