Nekad ABBAKAKA | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABBAKAKA

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emmet

Vad är ditt discord namn? Isadora.se

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär är polis och vill verkligen bekämpa brott som händer i staden. Han heter Johan Karlsson och är 23 år gammal.
Han flyttade ifrån sina föräldrar och reste till ett annat land. Just nu bor han i Unive city. Han har varit polis i olika städer och land men just nu vill han bli polis i Unive! Han är snäll omtänksam och gillar att jobba. Han kämpar riktigt hårt bara för att ta fast brottslingar! Han vill göra världen till en bättre plats

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan göra massor.Folk som vill skratta ha kul och inte vill ha dålig RP. Jag gillar FailRP grejer och kommer inte hända ifrån mig. Jag kan bidra med massor!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte ska göra scenariot för att bara vinna. Du måste ju alltid göra som alla skulle IRL. Ett scenario handlar inte om att vinna utan att ha bra RP och att det ska gå bra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Absolut har jag läst dem. Vi kan ta Powergaming: IRL så hade inte en BMW M5a kunnat åka på ett halt berg men kanske på GTA, vi ska försöka bidra med så bra RP som det går och RP menas ju då med att rolspela som det vore IRL

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Absolut massor. Jag blev Perma bannad så jag måste bara ansöka igen och sen fortsätta med det fantastiska RPet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag blev perma bannad igår så att jag kan massor om RP och jag har RPat på unive i snart ett år

Nekad. Utveckla samt vänta 1 vecka efter indragna roller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka