Nekad ab134fofu ohllson | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ab134fofu ohllson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nermin

Vad är ditt discord namn? a413B11

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ab134fufo ohllson 21år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll är bra på att samarbeta och lyssnar.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min bakgrund är jag började jobba som byggare. Men så märkte jag att det var för lite pengar jag fick av det. Så jag bytte till taxi men då märkte jag att jag inte fick många kunder. Men nu jobbar jag som skattjägare. Men mitt mål är att jobba som aimo park, securitas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vet inte.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag vet inte.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte gjort det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte döda nån utan andledning. Man får inte spela en annan server om man vill bli medlem,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tycker det skulle vara bra för du kan jag testa andra bra jobb.

Nekad.
Anledning:

Vänligen ändra så ditt födelsedatum är giltigt.
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:

- Vad kan du bidra med till serverns RP?
- Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
- Kan du ge exempel på några av serverns regler?
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka