Nekad Aaron_Holm | Medlem ansökning [Daplize]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aaron_Holm

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? arreboy10

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Hej! Min karaktär heter Aaron Holm och är född den 22 maj år 1995 och är alltså 28 år gammal och ska snart fylla 29. Aaron hade en ganska svår uppväxt på grund av att hans föräldrar var alkoholister och inblandade i gängkriminalitet och droger. Eftersom Aarons föräldrar var inblandade i gängkriminalitet och droger så var de också inne i fängelse många gånger så Aaron hade inte en nära relation med de. Eftersom de satt i fängelse så mycket så bodde han hos sin farbror med sina två bröder mestadels av sin uppväxt. Aaron har alltid varit intresserad i fordon. Speciellt bilar och motorcyklar. Hans dröm har alltid varit att bli rally racer. Men det kommer nog aldrig bli så eftersom hans föräldrar var ganska kända langare så blev han också inblandad i gängkriminalitet och droger. Aaron har väldigt kort stubin så han hamnar i bråk väldigt ofta. Det har också lätt till polis anmälningar och när han var yngre har han fått hjälp av sos.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldig rolig, trevlig, allvarlig och verklighetstrogen RP på Unive. Jag kan också bidra med att arbeta på olika jobb som till exempel på Marja-Lisas, Bäckhäst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inne alltid kan vinna. Alltså man måste kunna ta en förlust. Till exempel, om någon hotar än med ett vapen och säger till exempel att man ska hoppa in i bilen och lägga allt man har i handskfacket så måste man göra det och inte bara springa iväg.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, det har jag. Till exempel VDM är att man inte får använda fordon som ett vapen utan anledning. RDM är att man inte kan till exempel gå runt och skjuta folk utan anledning. Combat logging är att man inte får /spawnmenu för att undvika till exempel att bli rånad.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har erfarenhet i både på datorspel och i verkligheten. Inom datorspel så har jag erfarenhet från andra servrar och andra spel. I verkligheten så har jag erfarenhet från att jag har gått på teater. Jag har också spelat på Unive ett tag nu så jag har erfarenhet därifrån också.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Varför jag vill ha medlemskap är för att jag vill skaffa jobb på antingen Marja-Lisas eller Bäckhäst. Jag kommer vara mer aktiv på servern och spela jätteseriös RP om jag har medlemskap. En annan sak som jag vill berätta är att jag alltid har älskat att göra rollspel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka